Het team
Ons onderwijsteam
Het team van de Julianaschool bestaat uit een mix van jonge, ervaren en doorgewinterde leerkrachten; ieder met eigen specifieke talenten en allen enthousiast, bewust van hun onderwijstaak en gedreven door hun liefde voor de kinderen.
Managementteam | Directeur | Esther Gunsing | Dagelijkse leiding en eindverantwoordelijk di, woe, do en vrij |
Bouwcoördinator onderbouw | Ingrid van der Heijden | Coördinator groep 1-4 Medeverantwoordelijk schoolbeleid ma, di, woe-mi (of do-mi) | |
Bouwcoördinator bovenbouw | Yolanda Blokzijl | Coördinator groep 5-8 Medeverantwoordelijk schoolbeleid di t/m vrij | |
Leerlingenzorg | Intern begeleider | Thea van IJsseldijk | Adviserende en begeleidende rol t.a.v. het onderwijsproces en de ondersteuningsstructuur. ma t/m do |
Groepsleerkrachten | Groep 1-2A | Carla van Kempen Thea van IJsseldijk | di, woe, do, vrij ma |
Groep 1-2B | Helen van Mourik Sonja Weggemans | ma, di, do woe, vrij | |
Groep 3 | Ingrid van der Heijden Mandy Mombarg | ma, di woe, do, vrij | |
Groep 4 | Maake van der Burg Amanda van Ingen | ma, di, woe do, vrij | |
Groep 5-6 | Simona Teunissen Thea van IJsseldijk | ma, di, do, vrij woe | |
Groep 7 | Ageeth de Kleine Yolanda Blokzijl | ma, di woe, do, vrij | |
Groep 8 | Marja Termijtelen Yolanda Blokzijl | ma, woe, do, vrij di | |
Flexibele leerkracht | Cindy Steures | dag per week | |
Ondersteuning | Onderwijsassistente | Sonja Weggemans | Ondersteuning kinderen Klimklas remedial teaching ma, di, do |
Specialist | ICT-coördinator | Mandy Mombarg | woe, do, vrij |
Meer en hoogbegaafdheid | Simona Teunissen | Klimklas ontwikkelingsvoorsprong do | |
Vakleerkracht | Bewegingsonderwijs | Anja van Dijk | ma, do |
Conciërge | Ton de Vries | ma, woe, do 08.00-14.00 uur | |
Interne vertrouwenspersoon | Ageeth de Kleine | ma, di |
Stagiaires
Onze school vormt samen met de Christelijke Hogeschool Ede (CHE) een Professionele Leergemeenschap (PGL) waar studenten stage kunnen lopen. Dit betekent dat studenten van zich bij ons verder ontwikkelen in hun proces naar leerkracht. In een PGL is er sprake van een tweezijdige leerplek: de studenten komen informatie halen om zich verder te bekwamen, maar komen ook informatie brengen vanuit de nieuwe ontwikkelingen die zij leren. Ieder jaar ontvangt onze school studenten van de PABO. We geven ze de gelegenheid om in een groep gedurende een aantal dagen per week te werken aan hun eigen ontwikkeling en de ontwikkeling van de school. Thea van IJsseldijk is opgeleid tot Interne Coach Opleider (ICO). We vinden het belangrijk dat stagiaires zich welkom voelen en tijdens hun leertraject volwaardig deel uitmaken van het team.